Pages

28 June 2010

Home » » Good Bye Mr.Aztech

Good Bye Mr.Aztech


well entry kali ni aku tujukan khas buat Mr.Aztech yang telah berkhidmat selama lebih kurang 3 tahun dengan keluarga aku.Dengan beliau la kami boleh berhubung dengan nenek di kampung dan dengan beliau lah segala hal penting berjaya disampaikan...kini perkhidmatan beliau sudah ditamatkan oleh aku sendiri tadi setelah mendapat arahan dari ayah aku untuk menggantikannya dengan orang lain yang tidak dikenali beliau..




Inilah dia pengganti Mr.Aztech iaitu aku gelarkan dia sebagai Mr.Panasonic.Dia dihantar melalui kiriman pos laju oleh pihak TM setelah lebih kurang satu bulan setengah melanggan BlockBusterDeal

Akhir kata untuk Mr.Aztech..

Abang aku arkitek,
Terima kasih Mr.Aztech

p/s : kumpul duit nak pegi pc fair

4 comments:

suhaisweet said... [Reply]

Nice...i got latest too, kinda real Good Idea

tuan director said... [Reply]

aku guna cokia ja

zool said... [Reply]

wah.. antik je nampak tu...
dulu abang aku ada beli aztech ni.. leceh kejap je rosak.. layan hp bertali je la.. hehehe

Arif Dzulkifli said... [Reply]

apsl tukar?..mr aztech tu brg rare kot..stylo..hahaha

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...