Pages

30 June 2010

Home » » Ohh World Cup...Ohh Portugal..

Ohh World Cup...Ohh Portugal..

Aduyai hari ni ramai tol budak2 sepanyol yang dok bangga team diorang menang.Budak2 portugal cam aku pulak cuma mampu tersenyum menerima hakikat yang team kebanggaan kitorang sudah kalah di tangan sepanyol semalam.Nasib baik la portugal tak jadi macam england


Lepas portugal kalah ni feel aku nak tengok world cup macam dah kosong je.Iyalah nak tengok pasukan asia diorang pun lebih kurang je dengan portugal ni.Nak tak nak kene tunggu la lagi 4 tahun tengok diorang beraksi itu pun kalau diorang tak kantoi waktu saringan silap2 malaysia pulak nanti yang layak woww.


Tengok je la muka blur ronaldo ni.Aku agak dia cakap macam ni "portugal dah kalah..tak guna aku hidup lagi"...tak gitu ahaha




So lepas ni tak payah la aku nak sengkang mata tengok world cup ni.Final world cup nanti baru aku sengkang mata blek  ahahaha

p/s : ini adalah last entri aku untuk bulan ni.Besok aku nak try buat entri yang lagi best2 gitu

3 comments:

Unknown said... [Reply]

hahaha entry ni ok..tp yg tk ok nye tang sempat lg dok ngutuk england...hahaha marah amat nh!! hihi..
well..lepas england kuar..aku suka layan portugal..tp kuar gak..haio la nasib..
skng pun ak tdo lena..da tk layan bola lgi.tgu final je.

Unknown said... [Reply]

aku pun tersenyum je Portugal terkeluar
=)
pasni sokong Brazil je!
haha

Ken Wooi said... [Reply]

i didnt watch the match but i guess spain would go thru =)

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...