Pages

28 June 2010

Home » » Piala Dunia 2010 Adalah Milik Portugal Yeahhh

Piala Dunia 2010 Adalah Milik Portugal Yeahhh




Goalkeepers: Eduardo (Braga), Daniel Fernandes (Iraklis), Beto (Porto)

Defenders: Miguel (Valencia), Paulo Ferreira (Chelsea), Ricardo Carvalho (Chelsea), Bruno Alves (Porto), Rolando (Porto), Ricardo Costa (Valencia), Duda (Malaga), Fabio Coentrao (Benfica)

Midfielders: Pedro Mendes (Sporting), Pepe (Real Madrid), Tiago (Atletico Madrid), Deco (Chelsea), Raul Meireles (Porto), Miguel Veloso (Sporting)

Forwards: Simao Sabrosa (Atletico Madrid), Danny (Zenit St Petersburg), Liedson (Sporting), Hugo Almeida (Werder Bremen), Cristiano Ronaldo (Real Madrid), Nani (Manchester United)



Kenapa aku cakap Portugal yang akan jadi juara tahun ni?..

Ok melihat daripada pemerhatian aku yang kejap kecik kejap besar ni

aku dapat merasakan Portugal mempunyai peluang 75% untuk bergelar juara..
melihat daripada prestasi diorang baru-baru ni semasa membenam Korea 7 - 0 
dan berjaya mengikat Brazil 0 - 0 aku yakin mereka akan pergi ke Final nanti...



Tidak dapat dinafikan pasukan lain seperti Brazil dan Argentina
juga mempunyai peluang yang cerah untuk bergelar juara jika dilihat kepada prestasi mereka yang seakan dapat 
menyaingi Portugal ( Yeahh ) untuk merebut Piala Dunia nanti.
Tapi anything can happen masa perlawanan mereka nanti dan ketika itulah kita akan merasa apa yang dirasai oleh 
seluruh penyokong pasukan yang menyokong pasukan
masing-masing seperti Portugal ( Yeahh )



Akhir sekali aku harap Portugal akan masuk ke final dan
 kalau boleh Brazil juga kerana aku nak tengok diorang repeat perlawanan yang lepas
.Ohhh tak lupa juga harapan aku untuk dapat rm250 dari denaihati 
yang menganjurkan contest sempena piala dunia 2010 ni...
Akhir kata terima la pantun 2 kerat dari aku ni..

Buat Baju Pakai Benang,
Portugal Pasti Menang




Tak gitu ahaha

5 comments:

suhaisweet said... [Reply]

Nice...i got latest too, kinda real Good Idea

Unknown said... [Reply]

hahaha sayangggg cristiano ronaldo...hidup portugal!!

Unknown said... [Reply]

brazil yg menang..tp final mmg target portugal ngan brazil..hehe..

p/s..pantun 2 kerat tu kurang satu patah prkataan r..ehhe

Unknown said... [Reply]

ehem...portugal da tersingkir...frust sy..hihi..

Adha said... [Reply]

a x paham cmne portugal leh kalah..mmg frust arr..sebelum ni england..skrang ni portugal plak aduyai..

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...