Pages

17 September 2011

Home » » Best La Tips Sembang Ni

Best La Tips Sembang Ni

Assalamualaikum..

Selamat Hari Raya pada semua yang rajin berkunjung ke blog aku ni terutamanye budak ni  hehe. Agak jarang sudah aku update blog ni seperti sebelum ni. Kalau update pun pasal diari aku. Takde benda lain itu je la yang aku tahu tulis. Dulu selalu juga aku post pasal benda yang cam best yang aku letak bawah label Sharing Is Cool. So sekarang ni aku nak mulakan balik habit lama aku tu dengan berkongsi benda-benda yang cam best kat internet ni bermula dengan video vlog mamat sorang ni. Memang terbaek !!!!



Jadi kepada korang yang agak malu-malu rimau tu boleh la praktikkan apa yang brader ni cakap yeee. Ni fanpage dia [klik] dan channel youtube dia [klik] :)

p/s : alamak tiket bas balik bangi tak beli lagi haha...

2 comments:

hazim Hanis said... [Reply]

boleh than,, boleh tahan,, pasni makin ramai la kawan aku yg tua2,, hahaha... n btw,,, thank la ye promote blog aku dalam post kau yg ni,, hahaha..

Adha said... [Reply]

@hazim Hanis xde hal bro. nanti aq promote lagi haha :b

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...