Pages

28 June 2011

Home » » Say Hi To Maddi Jane And Goodbye To Justin Bieber

Say Hi To Maddi Jane And Goodbye To Justin Bieber

Assalamualaikum and peace my world...
Sebentar tadi aku terlalu asyik menonton youtube dek kerana tv rumah aku cuma ada satu je tv dan rancangannye tidak begitu menarik bagi aku..maka youtube la tempat aku menonton segala benda yang menarik kat dunia ni..also astro pun ada kat youtube..tak percaya? aku tengok maharaja lawak kat youtube je..tak langgan pun astro hehe..

Berbalik pada youtube tadi..aku terlihat satu video muzik orang berkulit putih atau pun orang bukan melayu..video muzik seorang budak perempuan berumur 12 tahun yang suaranye memang awesome dari justin bieber dan rabecca black (tak pernah minat dengan diorang ni)..dia menyanyikan lagu cover dari artis lain dengan begitu baik sekali dan mungkin lebih baik (aku tak pakar pon dalam bab nyanyi ni) dan itulah sebenarnye tarikan mengapa aku menonton video muzik Maddi Jane itu..sekurang-kurangnye lebih baik dari justin bieber bibir...

Ni antara cover yang Maddi Jane nyanyi..





Sweet kan hehe..

p/s : mana nak cari baju batik? Pinjam bapak aku je la haha...

2 comments:

hazim Hanis said... [Reply]

wey.. baru kenal dgn maddie jane kew..?? aq da berzaman jd pminat dy... hahaha.... hacker ke nama ny nie.. ?? XD

Adha said... [Reply]

@hazim Hanis ha'aah la azim..baru minat dia ni..i wish that she will be my sister haha :b

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...