Pages

26 May 2011

Home » » E-Rayuan Ke Politeknik 2011

E-Rayuan Ke Politeknik 2011

Kepada pelajar lepasan SPM 2010 yang tak dapat tawaran IPTA korang boleh pergi ke Politeknik untuk sambung dip dalam program masing-masing..dan kepada yang dah apply Poli tapi still tak dapat korang boleh buat rayuan pada tarikh seperti yang diberitahu di laman sesawang Politeknik

  • Rayuan Program Diploma bagi Lulusan SPM - 22 Mei hingga 3 Jun 2011


Camne nak buat e-rayuan tu aku sendiri tak tahu sebab puas dah aku cari kat setiap penjuru tetap tak jumpa camne cara nak wat rayuan ke politeknik ni..kalau korang google keyword rayuan politeknik mesti banyak yang keluar tapi isi dia tetap sama..cara nak apply memang takde diterangkan..aku pun dah naik confuse dah ni nak sambung poli..

So hopefully rayuan ke IPTA yang kita semua dah apply tempoh hari harapnye ade yang sangkut..tapi aku still mengharap poli ni huhh...nanti kalau ade update aku kongsikan bersama :)

p/s : bukan sekadar SEO testing...

1 comments:

syahiraaghani said... [Reply]

waa. mcm same je mslh kite. saya pon try carik. tapi kuar entry awak. adoyy.

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...