Pages

31 March 2011

Home » , » Maharaja Lawak 2011

Maharaja Lawak 2011

Assalamualaikum

Besok rancangan Maharaja Lawak yang akan dihoskan oleh AC Mizal akan membuka tirai pada pukul 10 malam di Astro Warna dan Astro Prima..satu rancangan yang aku rasa memang dinantikan oleh rakyat Malaysia dengan tema utama iaitu komedi..rasanye lebih kurang je dengan Raja Lawak tapi yang membezakan ialah penampilan peserta dalam Maharaja Lawak ni yang terdiri daripada finalis Raja Lawak yang terdahulu...


Ada lebih kurang 12 peserta dalam rancangan Maharaja Lawak ni yang terdiri daripada Kumpulan Jambu (Yus & Tauke), Kompulan Jozan (Johan & Zizan), Nabil, Kumpulan XN3, Kumpulan Sepah, Jihan, Amir, Kumpulan Wai (Kecik & Idlan), Alex, Man, Kumpulan Balas dan Kumpulan R2...ada yang bergerak secara solo dan berkumpulan...pastinye ada kelainan yang bakal ditonjolkan dalam Maharaja Lawak ni...


Apa pun aku sokong Jozan (Johan dan Zizan) sebab diorang ni memang top terbaik dari ladang...
tak dapat dinafikan yang lawak diorang ni memang natural dan nampak spontan giler lagi-lagi bila ada aksi cover line antara diorang ni hehe..lagi satu lawak diorang ni tak bosan bila tengok banyak kali kat youtube sana..memang berbakat la korang...

Tapi aku tak dapat tengok Maharaja Lawak ni sebab rumah aku takde piring Astro...cuma pakai antenna tempat tenggek burung helang je hehe..tapi pasti ada alternatif lain untuk tengok walaupun agak lambat..paham-paham sendiri la hehe...

p/s : Simbol misteri....? "nampak sangat menipu",kata Usop kepada Pak Erwinjongko.

1 comments:

IntanBerlian said... [Reply]

haha aku pon tak sabar! aku nak sokong JOZAN!!!! nabil pon ok gak cuma lawak dia dah semakin tak menjadi la skrg. kite tgk nanti!!!

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...