Pages

29 December 2010

Home » » Perjalanan Aku Ke Perak

Perjalanan Aku Ke Perak

Salam pembaca...

Entah kenapa hari ini aku begitu rajin untuk publish entri kat blog aku ni...ada apa-apa ke ni?...mungkin sebab Malaysia akan menang malam ni hehe..maaf jika loading page ni lambat..

Isnin lepas aku dengan famili aku pergi ke Perak atas sebab nak hantar abang aku (second brother) pasal cuti dah nak abis...so abang aku ni kena la balik sana...kena pulak time ni dia kena duduk rumah sewa maknanye kena duduk kat luar UiTM...amik ko hehe...banyak barang abang aku kena bawak tu yang kena hantar sendiri naik kereta...tapi aku bukan nak cerita dari A sampai Z perjalanan aku ke Perak sana...aku cuma nak share gambar sikit hehe..

awal pagi kat Pagoh isi minyak hehe

 Ni abang aku (first brother)..steady jek bawak dari Pt.Sulong sampai Perak sana..pastu bawak lagi dari Perak sampai Pt.Sulong..bapak aku plak duduk santai je kat sebelah hehe

 bole pegi lagi ni...ooopppssssss


 jauh lagi rupanye...

 isi minyak lagi kat Sungkai
 Besar betol bukit ni...ada gua lagi..
 apa bot ni buat kat lebuhraya utara selatan ni yek hehe
 Sampai dah kat tol Gopeng...

 Perak here i come hehe..
 singgah kejap kat pantai teluk batik..

ni aku...hensem tak?

 hantar abang aku (second brother) kat rumah sewa dia..

On the way balik singgah jap kat Dengkil...malam sudah...



 Itu je la yang aku nak kongsi..gambar pun tak banyak sebenarnye..best gak jalan jauh-jauh ni hehe..ohh yee ni entri scheduled...sekarang ni mungkin tengah layan Harimau Malaya dengan Garuda hehehehe..

p/s : nak amik lesen kereta tapi aku takde duit?

0 comments:

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...