Pages

25 September 2010

Home » » Owhh Rempeyek

Owhh Rempeyek
























Petang-petang camni apa yang best yek..iyela hari sabtu adalah hari untuk aku dan orang yang sekepale dengan aku untuk merehatkan badan dan minda kitorang yang telah dilenjan sedasyatnye di sekolah dan dengan macam-macam masalah peribadi yang tak henti-henti wat counter attack..tak gitu hehe..cuba try terjun bangunan..terjun laut..jadi bidan terjun..tapi..ahh itu semua tak best..aku rasa yang paling best bagi aku ialah layan tv..tapi sekarang ni kat TV3 citer hindustan..memang aku benci giler bab hindustan ni..tak minat beb..channel lain layan kot..tapi kureng arr..tukar fikiran kalau camtu..apa kata layan lappy bukak game ke..fb ke..stalker blog orang ke..itu baru best..lagi best dekat sebelah ada sebalang rempeyek yang ranggup dan mempunyai unsur yang tak dapat digambarkan....jika anda tak tau apa itu rempeyek anda adalah orang yang rugi..jadi pergi la beli rempeyek ni dengan segera..takpun pegi je la raya kat umah orang mesti ada punye hehe..ahh nampaknye aku sudah ketagih dengan rempeyek kacang tanah..sedap ooo..tapi malangnye stok rempeyek kat umah aku dah habis..so....kempunan la aku arghh..

p/s : aku rasa kawan maya aku lebih baik berbanding kawan nyata aku..arghh..

4 comments:

CIK TOM said... [Reply]

samala..menci gak citer hindustan...rempeyek is da best..tp skang cik tom dah xleh makan sb doc ckp alergik..huk3 ;(

Just a random girl... said... [Reply]

uiiiii berliur nampak ni, hihihihi, minta satu boleh?

Gayahspears said... [Reply]

wah.. i like tempeyek!!!nak nk cket.. cium bau pon jadi la..huhu

Amir Izzat said... [Reply]

wah! ak dah lama xmakan benda nie..dulu salu makan..mmg sedap..

citer hindustan? ak minat..hehe

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...