Pages

25 September 2010

Home » » BE Hilang..Cashout Menggoda..

BE Hilang..Cashout Menggoda..

Ada antara korang yang excited macam aku tak..tapi kenapa nak excited ni..aku dapat gelaran Dato ke..ada antara korang tau tak kenapa.......aduyai mestilah korang tak tau pasal aku tak bagitau lagi..adeh apela aku ni..(kalu nak jentik telinga aku silakan hehe)..


















Ok sebenarnye duit dollar blog aku dah cecah RM5000 pagi tadi..kira dah boleh cashout la hehe..alhamdulilah sejak lebih kurang setahun blog hasil merepek aku ni wujud dan juga lebih kurang setahun gak aku join Nuffnang ni dapat juga aku melihat duit sampingan yang terhasil dari blog aku ni..tapi kenapa setahun baru dapat 50 hinggit je..truly aku mula bergiat aktif (ehh aktif sangat ke aku ni) dalam dunia blogging ni sekitar lima bulan yang lepas..yang baki lebih kurang tujuh bulan tu aku waste kan masa blog ngan nuff aku ni sampai jadi sarang tebuan yang besar pasal tiada internet dan mesin kira-kira untuk aku blogging hehe..itu pasal la aku rasa sikit je nuff bagi hehe..

Sekarang BE aku cuma tinggal satu je..tak lain tak bukan yang kat atas tu nokia..paling banyak tu hehe..traffik pun dah down abis pasal aku patah jari beberapa hari ni..memang sibuk la senang cakap..tapi nasib bek ade SEO..itupun ciput je yang masuk..aku rasa cashout aku kali ni aku tak amik dulu pasal aku nak tunggu sampai target aku dapat hehe..berangan nak angkat Sony Ericsson Satio hehe..mintak-mintak la nuff bagi BE lagi pas ni yekk..hehe..hehe..hehe..hehe..berapa banyak hehe daa..hehe..

p/s : semalam cikgu aku wat open house..rasa seronok bila tengok member aku yang dulu rapat tapi sekarang dah tak berapa rapat duduk semeja dengan aku sambil gelak-gelak..memang best arr hehe..

Share

5 comments:

toyolkiut said... [Reply]

wah..bestnye..
tapi..
apa beza BE ngan iklan2 lain aa?
nmpk cm sama je..

kelhome said... [Reply]

BE tu tak payah click dapat duet.. CPC lain kena click baru dapat duit

Adha said... [Reply]

btol tu..tapi lebih untung dgn BE..makin bnyk traffik..makin masyuk hehe..

Ken Wooi said... [Reply]

set target.. baru cashout =)

Amir Izzat said... [Reply]

wah! tahniah la. tp kan..ak rasa lepas cashout kali pertama. BE akan bertambah. macam aku. selepas cashout dua bulan lalu. ak dah boleh cashout lagi..

yg penting target berapa juta nak dapat. keh3.

:)

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...