Pages

27 May 2010

Home » » Baron Bros

Baron Bros


Baron Bros...apa tu...?..haa ni la aku nak cerita sikit pasal diorang ni..Baron Bros ni sebenarnya adalah sebuah grup music yang terdiri daripada Apit,Wan,Rizal and Din(kalau tak silap aku la)yang memang talented dari jiran kita Singapura..

lagu diorang memang sedap dengar siap boleh addict lagi(bagi aku la)..lagu diorang yang banyak dapat hits kat orang macam khilafku..luahan hati..kemana kau menghilangkan diri memang layan..cube try youtube mesti korang jumpa punyalah lagu diorang ni..memang ramai yang komen pasal diorang ni dari yang positif sampai la yang agak negatif sikit..

masuk pulak dalam real life aku ni lagu diorang memang kerap aku dengar dari mulut kawan kawan aku dikala diorang semua bosan..bila sorang start nyanyi..yang lain one by one akan sambung sampai menarik perhatian guru guru di sekolah akibat ada yang over sikit(kira diorang mengganggu la)tapi itu la aura lagu baron bros ni...teringat aku pada satu ketika dulu lagu cinta tiga segi yang pernah melanda jiwa anak muda terutama yang kat skola huhh...

anyway credit la kat baron bros ni sebab berjaya mencipta fenomena kat youtube melalui lirik lagu diorang yang memang sedap untuk didengar...:)

2 comments:

nebular said... [Reply]

Elok gak dia orang jadi camni, jangan jadi kassim selamat dah...hahahaha. Following your blog too.

Adha said... [Reply]

Papepun apit memang best arr..

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...