Pages

31 May 2010

Home » » Beratnya...

Beratnya...

huurmm...sebenarnya tak ada apa yang hendak aku ceritakan..melainkan luahan isi hati aku..yang sering memendam kisah perasaan..yang sukar diluahkan..yang sukar diperkatakan..yang sukar diceritakan..mungkin kerana aku adalah seorang yang silent dan sukar difahami orang...iyalah trademark aku pun Adha De Great Silent Student™...


orang kata aku hidup senang...
orang cakap aku bahagia..
orang anggap aku tiada perasaan..

namun hakikatnya...jauh..
jauh...jauh..mereka silap..

mereka tak tahu apa yang aku alami..
mereka tak pernah mengalami..
mereka tak memahami aku...

ini hanyalah sekadar luahan ringkas hati aku..seorang insan yang biasa..terlalu biasa..sekurang kurangnya sekarang ini hati aku berasa lega..sudah aku lepaskan bebanan di hati aku ini...Kadangkala hidup ini terasa berat untuk dihadapi
penuh duka, masalah dan tekanan,
tetapi apa yang pasti...that’s life...

0 comments:

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...