Pages

18 September 2011

Home » » Balik Bangi Naik Kuda Putih

Balik Bangi Naik Kuda Putih


Assalamualaikum..

Pagi ni aku kena balik ke GMi di bangi sebab besok ada kelas. Cuti 3 hari sempena hari Malaysia yang lepas aku manfaatkan sepenuhnye dengan pulang ke rumah dan tido sepanjang hari haha. Banyak duit aku habis dalam 3 hari ni tapi rasanye berbaloi kot. Kenapa duit aku habis?

Disebabkan aku tak beli pun tiket bas balik so nak tak nak terpaksa la aku bawa motor kuda putih aku tu ke bangi. Sebenarnye memang dah plan dari awal pun nak bawak motor tu. Serius kat tempat aku tu transport amatlah diperlukan lagi-lagi bila first batch aku ni kena buat satu projek yang memerlukan aku untuk keluar daripada GMi untuk mencari bahan.

Harap perjalanan yang memakan jarak sejauh lebih kurang 200 KM pagi ni akan selamat semuanye. Bila lagi nak rasa sakit pinggang kan hehe.

p/s : duit bukan segalanye tapi segalanye perlukan duit

2 comments:

hazim Hanis said... [Reply]

bagus,, ikuti lah jejak aku dengan mmbawa tenggiling ke tmpat blja,,, hahha,,, tp aku 90km je,, k0 sampai 200.... giler hebat pinggang kau,, hahaha

Adha said... [Reply]

@hazim Haniskata rider sejati..pinggang mesti mau tahan maa haha :b

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...