Pages

12 June 2011

Home » » Malaysia VS Arsenal Dan Liverpool Juga Chelsea

Malaysia VS Arsenal Dan Liverpool Juga Chelsea


Malaysia VS Arsenal
Tarikh : 13 Julai 2011
Masa : 8.45 Malam


Malaysia VS Liverpool
Tarikh : 16 Julai 2011
Masa : 5.45 Petang


Malaysia VS Chelsea
Tarikh : 21 Julai 2011
Masa : 8.45 Malam

Wahh nampaknye Malaysia kita ni memang bertuah sebab dipilih bukan satu tapi tiga pasukan besar Barclays Premier League (BPL) iaitu Arsenal,Liverpool dan Chelsea untuk siri jelajah asia diorang..aku dengar ada satu lagi pasukan tapi belum confirm jadi ke tak..bukan calang-calang negara dapat lawan dengan diorang ni kan..lagipun Chelsea feveret aku dalam PES 2011 ada tersenarai dalam list hehe..harap kali ni pasukan Malaysia dapat mengulangi aksi mantap ketika menentang Manchester United suatu ketika dulu..

Ohh yee tahniah kepada pasukan Terengganu tadi sebab berjaya merebut Piala FA tahun ni..kat perlawanan yang aku tonton kat TV1 tadi aku dapat simpulkan yang kita patut berusaha sehingga ke wisel terakhir dibunyikkan (ayat cam pelik je)..macam member kat facebook aku cakap perlawanan Kelantan vs Terengganu tadi ibarat cerita real madrid dan barcelona..hehe...

p/s : pahit pun itu ku tersenyum...

0 comments:

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...