Pages

22 March 2011

Home » » Result SPM Aku Keluar Esok...

Result SPM Aku Keluar Esok...


Assalamualaikum...

Sekarang ni pukul 10.46 malam...jadi maknanye ada beberapa jam lagi sebelum result SPM 2010 aku keluar...entah macam mana rupa result aku nanti...apa pun aku akan cuba terima seadanye result aku tu nanti sama ada baik atau sebaliknye...

Cikgu aku berpesan tadi...dia cakap bila dah dapat result nanti pertama sekali jangan mengeluh tetapi bersyukur dengan apa yang bakal kita dapat...berjaya tak semestinye akan berjaya dan gagal tak semestinye akan gagal terus...masih panjang lagi perjalanan hidup yang bakal dihadapi kelak..setiap orang pasti akan mempunyai jalan hidupnye yang tersendiri...yang membezakannye adalah senang dan susah..dan perlu diingat yang result SPM nanti bukan pengukur untuk pencapaian kita sekarang tetapi hanya sebagai pembuka jalan untuk kita melangkah lagi ke hadapan...peluang itu ada dimana-mana cuma perlu dicari dan dicuba oleh kita...banyak lagi yang diperkatakan oleh cikgu aku tadi...tapi apa pun terima kasih cikgu kerana bagi kami semua satu kata-kata pedoman yang sangat awesome hehe...

Aku pun dah macam tak senang duduk ni...asyik pikir pasal esok je..aku rasa mereka-mereka yang seangkatan dengan aku pun rasa benda yang sama kan...

p/s : dengar lagu obsesi dari Hujan...

0 comments:

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...