Pages

11 January 2011

Home » » Cukup Ke Jari Kau Nak Petik Gitar Ni !!!

Cukup Ke Jari Kau Nak Petik Gitar Ni !!!

Assalamualaikum...

Kring kring kring...Opah oh opah..kitorang nak balik ni...kitorang nak duduk rumah opah sampai duit opah abis.............oppsss sorry la korang ni bukan rumah opah..ni rumah Dato' Adha..orang tertentu je boleh masuk rumah aku ni..hahaha..ehh merepek pulak aku ni..tau la hari ni Johor cuti..tapi boring la takde benda nak buat..nasib baik ada lappy ni..boleh la buat peneman setia aku dikala hati aku memerlukan seorang bidadari dari syurga untuk membuatkan hari-hari aku bahagia selalu...jangan amik serius apa yang aku tulis tapi aku tak larang kalu nak amik serius gak hehe..


Sebenarnye tadi aku dah berfikir panjang pasal satu benda ni..lama dah sejak dari tahun lepas tapi aku tak tau nak decide...aku nak cabar diri aku sendiri...aku cabar diri aku untuk tackle sorang awek ayu dari gunung ledang untuk dijadikan menantu kepada mak ayah aku...hahaha lawak ke tu? ok sebenarnye aku nak cabar diri aku mempelajari ilmu seni bermain gitar dalam tempoh 6 bulan...serius aku memang tak reti nak petik gitar ni..silap-silap boleh putus tali gitar tu kalau aku petik..rasa cam jeles gak tengok member aku petik gitar secara show off depan awek hehe..agak-agak korang apa akan jadik bila seorang yang jari kayu cam aku ni pergi belajar gitar? aku tak tau...di mana aku nak cari sifu? aku tak tau...mana aku nak cari gitar?...aku tak tau...apa yang aku tau dalam tempoh 6 bulan ni aku akan cuba untuk menguasai ilmu tahap rimau sakti main gitar..berjaya ke tak korang tunggu la yek...tapi kalau tak berjaya...hurmmmm....ehh kau ni belum dicuba mana nak tau kan..bak kata pepatah kalau tak dipecahkan sagu mana nak dapat ruyungnye...(betol ke ni?)

p/s : Oh yee bila duit elaun aku nak masuk ni hehe..

2 comments:

aQi + GenGkey said... [Reply]

smoge berjaye la yerk..:D

Ajam said... [Reply]

Larh.. masa 6 bulan tu memang boleh berjaya punyer la. dalam masa sebulan pon boleh. 2 minggu pon boleh jugak. 2 minggu kalau memang betul2 tekun la.

Jangan give up awal. Berlatih and berlatih je. Mesti bole punyer. tapi klau 6 bulan, mmg boleh sangat. semoga berjaya la ye. hehe

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...