Pages

10 January 2011

Home » » Anugerah Juara lagu ke 25 Milik Ana Rafali (Tolong Ingatkan Aku) !!!

Anugerah Juara lagu ke 25 Milik Ana Rafali (Tolong Ingatkan Aku) !!!





Nampaknye Anugerah Juara Lagu ke 25 jatuh ke tangan Ana Rafali menerusi lagu tolong ingatkan aku...memang terbaek la lagu ni pasal aku pun target lagu ni yang akan menang hehe..

Lagu lain pun hebat jugak tapi mungkin takde rezeki diorang tahun ni..takpe tahun depan boleh cuba lagi dengan lagu yang lagi tip top gitu hehe..

Persembahan pembukaan dimulakan dengan nyanyian juara AJL terdahulu iaitu Fransisca Peter dengan lagu sekadar di pinggiran dan diikuti Nash dengan lagu pada syurga di wajahmu..lepas tu M.Nasir pula dengan lagu tanya sama itu hud-hud dan ghazal untuk rabiah..memang mantap persembahan diorang..aku pun ikut nyanyi gak (jangan percaya aku tipu)

Beberapa screenshot yang berjaya di cilok

A.P.I

kebahagian dalam perpisahan

 mantap sehh drama king

 terbaek punya gimik..noktah cinta

 selamat malam

extravaganza

 sofea jane...tarik lagi black hehe..

Tahun ni jugak aku tengok AJL 25 ni cam wow !! dari biasa..daripada iklan promo dia sampai la reka bentuk pentas dia yang dah macam ala-ala citer TRON tu..sape yang design yek...memang futuristik..tapi agak-agak ade unsur kontroversi cam AJL 24 tak hahaha...tapi aku yakin yang unsur magik memang ada dalam AJL 25 ni hehehe..

Kat bawah ni senarai penuh pemenang Anugerah Juara Lagu 25 mengikut ketegori masing-masing..tengok jangan tak tengok !!!

Juara Anugerah Juara Lagu 25
- Ana Rafali :Tolong Ingatkan Aku"

Naib Juara Anugerah Juara Lagu 25
- Meet Uncle Hussain & Black "Drama King"

Tempat Ketiga Anugerah Juara Lagu 25
- Hafiz "Noktah Cinta"

Vokal Terbaik Anugerah Juara Lagu 25
- Hafiz "Noktah Cinta"

Persembahan Terbaik Anugerah Juara Lagu 25
- Faizal Tahir "Hanyut"

Tahniah sekali lagi kepada pemenang...

p/s : alamak besok kena bangun awal pulak...

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...