Pages

30 December 2010

Home » » Traffik Blog Aku Naik Mencanak Tadi !!!

Traffik Blog Aku Naik Mencanak Tadi !!!

klik untuk tumbesaran ultraman

beberapa minit selepas entri dipublish

punca traffik...

Secara jujurnye selama lebih kurang 10 bulan blog ni aktif ini adalah kali pertama aku tengok traffik blog ni masuk dengan banyaknye daripada biasa...tak sangka aku..cam tak percaya jek..selalu kalu publish entri baru dengan blogwalking paling ramai bilangannye cuma sekitar 10-15 (mesti korang lagi banyak kan) orang dalam satu masa...tapi kali ni amik ko 96 orang dalam satu masa...memang terkejut aku tadi..walaupun tak lama tapi cukup untuk aku rasa puas sepuasnye hehe...agaknye berkat keyword Khairul Fahmi Che Mat kot hehe..

p/s : bukan entri menunjuk tapi sekadar berkongsi keterkejutan aku tadi hehe

10 comments:

Azuan said... [Reply]

keyword bagus kot...hehee

Zaer!! said... [Reply]

Tahniah adha.;p

Adha said... [Reply]

@Azuan mmg pun..tempias tuah Khairul Fahmi agaknye hehe..:e

Adha said... [Reply]

@Zaer!! hehe sama2..lama tak nmpk zaer..:c :b

Dr Zaira said... [Reply]

of coz! khairul fahmi kowtt :P

Admiral Hafiz said... [Reply]

dah agak dah
sbb tajuk entry td mmg terbaek!


Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

mie said... [Reply]

keyword tengah hot..
ramai awek2 tengah cari tu..

Adha said... [Reply]

@zaira lepas Khairul Fahmi sape plak yek..?Bambang pamungkas mungkin hehe..:b

Adha said... [Reply]

@Admiral Hafiz tajuk entri agak mengancam hehe..kena bnyk belaja lagi pas ni hehe..:c

Adha said... [Reply]

@mie hancur hati diorang dpt tahu Elia tu awek KFCM hehe..:d

Para Pengikut Yang Superb Setia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...